Sunday, June 6, 2010

Pali Trail Hiking パリ トレイル ハイキング



(If you click above, a new slide show window will open. There, all the photos appear a bit bigger, so it's easier for you to see.)

(上のスライドショーをクリックして頂くと、新しくスライドショーのページが開きます。そちらでは写真をもう少し大きく見ることができます。)

In last February, I signed up for a hike with the Siera Club. We hiked Pali Trail in Lahaian for a half day.

I got to see whales from the top!! Also, we came across with two Nene (Hawaiian Goose), too!

I hiked with people whom I had never met before. Everyone seemed to have a deep love for nature, and they were all wonderful people. It was nice to get to know a part of Maui I did not know before, and also it was nice for me to re-realize that I like a part of me that is curious and adventurous with the just-give-it-a-try attitude.

2月の半ばに、Siera Clubのお知らせのページで見つけたハイキングに参加してみました。ラハイナにあるパリトレイルを半日かけて歩いてきました。

山の上からは鯨も見えましたし、歩いている途中に二匹のネネ(ハワイアングース)にも会いました!

初対面の方たちとのハイキング。皆さん「自然が大好きだー」という感じの良い方たちでした。今まで知らなかったマウイの一面を新たに知ることが出来たのも嬉しいですし、何でも「とりあえずやってみよう」と好奇心が強く、冒険好きな私を私は結構好きだということを改めて気付けてよかったです。

No comments: