Sunday, October 9, 2011

Paia Bay Coffee パイアベイ コーヒー


When I was driving through Paia, I found a new coffee shop!
I don't drink coffee (just because it tastes bitter to me, and when I was a child, my parents told me that I would not grow taller if I drink coffee), but I like coffee shops because they have a nice atmosphere to just sit, relax and have a cup of tea or to bring a laptop in and work, work, and work.

二日くらい前かな。パイアというノースショア沿いにある、かわいいヒッピー、サーファーたちの町を車で通り過ぎているときでした。新しいコーヒーショップがオープンしているのが目にとまりました。ちょっと時間をつぶす必要もあったので、入ってみることに。

コーヒーは苦いのが苦手なのと、小さい頃から飲むと背が伸びないと親に聞かされていたので、それを信じて未だに飲んでいません。(いや、飲んでも飲まなくても、もう背丈は変わらないと思うのですが。)コーヒーは飲みませんが、コーヒーショップは好きです。雰囲気が好きです。ただ座ってぼーっとしながらお茶を飲むのも、ラップトップを持ち込んで仕事するのも好きです。


It was a very cute coffee house. 

It even has a free Wi-Fi.
The owners were nice, too. When I walked in, they were quite busy trying to serve a group order, but they had friendly smiles :)

小さいけどとってもかわいい作りでした。
無料のインターネット接続もありますよ。
オーナーさんたちもナイスな方達でした。私が入って行ったときは、丁度大きなオーダーが入ったときだったみたいで忙しくされてましたが、笑顔がよかったです。



You can eat outside, too.
外で食べることも出来ますよ。


It's right next to the bead store.
Address: 43 Hana Highway, Paia, HI 96779
Tel: (808)-579-3111

Check them out!
是非、足を運んでみてくださいな。
(ビーズ屋さんの隣です。)

No comments: