Thursday, October 14, 2010

Dhvani 2010 ドゥバニ2010

Sarala's dancing shadow.
I took this photo while we were waiting for our time to get on the stage.
サララ先生の影(舞台裏で出番を待っているときに撮ったもの)
Here are pictures from last week's Dhvani show here on Maui.
We had a wonderful turn out. The show sold out!!! Yay!
I enjoyed myself very much, and I was grateful to have a wonderful teacher, a friend to dance with, and live musicians to dance with!

先週金曜日にマウイで行われた、「ドゥバニ」のショーの写真をいくつか載せます。
売り切れ、会場満員の大成功のショーとなりました。よかったです。
素晴らしい恩師と、踊り子仲間と、プロのミュージシャンの方たち(Steve OdaとTy Burhoe)による生演奏と一緒に踊れることを、とても有難く思いました。

From right: my teacher Sarala Dandeker, my dancer friend, Malati, and me
右から:私の恩師サララ先生、踊り子仲間のマラティー、そして私
I don't remember what was so funny, but it was really funny!
何がおかしかったのか覚えてないけど、可笑しかったのよ!
Our dancing feet :-)
I forgot to do pedicure before the show!
私たちの踊る足
マニキュアを塗るのをすっかり忘れてました。

Steve leaving for CA - thank you, Steve!!
カリフォルニアに帰っていくスティーブ。
マウイでの素晴らしい演奏をありがとう!

No comments: